Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 15:14 - изненада
Автор: chefi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 385 Коментари: 1 Гласове:
0



Трябваше да ходя в центара,защото имах час за лекар за детето и точно излизам тел. звани.....мъжът ми.Искал нашия да му закарам 600лв. ама не казва за какво.Питам го аз,ама тои не та не нямал да каже...изненада.Е съгласих се да не питам повече,защтото знам че той е отговорен човек и за каквото и да е решил да ги похарчи,ще е пак за семейството.Реших да не му развалям кефа и да чакам изненадата.Отидохме с малкия на лекар,после направих даже един солариум и тръгнахме кам къщи.
Качихме се на асансиора и когато слязохме на етажа ни познаите какво виждам........мъжът ми затяга гаиките (или както им се вика) на едно бъги.
Много яко-детско е ,варви с бензин.двутактово,49 коня или магарета беше.
Думите му бяха "Едно дете имам искам да го виждам щастливо,на мен като малък е нямало кои нищо да ми купи ( САМОТНА МАИКА С 3 ДЕЦА).няма да ги нося в гроба тия пари"
Всъщност е прав докато сме млади ще харчим,ще се веселим,ще имаме сили да работим.
Това което искам да кажа е ,че синът ми има най-страхотния баща на света,аз имам най-страхотния син на света,а съпругът ми има най-страхотната жена на света (....е това беше малко нескромно)
ОБИЧАМ ВИ ВСИЧКИ.



Тагове:   изненада,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. ady - Да сте живи и здрави
15.06.2007 15:18
Съвсем на скоро дъщеря ни се сдоби с тротинетка, мъжа ми направо не искаше да слезе от нея, и той така каза -едно време аз нямах, сега е редно тя да има.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chefi
Категория: Други
Прочетен: 6664
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930